Společnost Sintegra? Ano společnost, společnost neohrožených můžu a žen, jejichž životním posláním je boj s neduhy techniky. Dokud bude poslední automobil brázdit naše silnice, budeme tu připraveni zasáhnout.

Z našeho týmu je třeba zmínit především techniky Romana Dlouhého a Martina Zicha.

Roman stál u samotného založení servisu a od té doby to s námi táhne. Troufám si říct, že bez něj by tu už byl asi jiný provoz. Vždy, když šlo do úzkých, Roman neustoupil. Je spolehlivý a vše Vám trpělivě bude vysvětlovat. Vyrůstal na nákladních vozech Tatra, Praga a Liaz a tak tato technika je tak trochu součástí jeho genetické informace. Díky tomu se pustíme bez obav i do oprav nákladních vozidel a to samozřejmě i těch moderních. Za celou dobu jsem vlastně nepřišel na nic, co by Roman neuměl… Možná snad vařit… Na to jsem se ho nikdy neptal.

Martin se k nám přidal o trochu později, ale okamžitě se stal nepostradatelným členem týmu. Nesnažte se ho přesvědčit, že vozidlo, které není sedan a nemá pohon zadních kol, je pravým autem. Tak Vás nepřekvapí, že každé ráno před dílnou zaparkuje modré BMW řady 3.  Díky dovozci ojetých Mercedesů řady A, který využívá našich služeb, se Martin stal odborníkem na tyto vozy. Rukama mu jich prošlo bezpočet. Demontáž a montáž motoru včetně převodovky zvládá v rekordním čase. Zkrátka pokud máte „ačko“ těžko najdete někoho zkušenějšího, kdo by se Vám o něj postaral. Nicméně, Martin se ochotně pustí do všeho, i když tomu bude chybět pohon zadních kol…

Pak jsem tu já, Petr Slaný. Roman mi sice říká náčelníku, ale jsem vlastně takový firemní inkoust. Starám se o účetnictví a abychom měli razítko na vše, na co ho mít musíme. Je nás vlastně o trochu víc, ale to by vyšlo na samotný web a tak mi snad prominou, že jsem je tu nezmínil.